Droga Shinobi- Naruolnine-Gra PBF

Opis forum


#1 2008-12-22 13:21:30

Sasuke Uchiha

Lider Akatsuki

Zarejestrowany: 2008-09-06
Posty: 113
Punktów :   

Umiejętności

Na każdą z tych umiejętności potrzebny jest zaliczony trening przeprowadzony przez osobę upoważnioną. Możemy obrać jedną z trzech dróg kształcenia naszych specjalnych umiejętności:



KONTROLA CHAKRY
   



Dobra Kontorla Chakry (DKC)
Ranga: D
Na czym polega: Możemy chodzić po prawie każdej powierzchni , nie zależnie w jakiej płaszczyźnie.

Świetna Kontorla Chakry (ŚKC)
Ranga: C
Wymaga: (DKC)
Na czym polega: Możemy chodzić po prawie każdej powierzchni , nie zależnie w jakiej płaszczyźnie oraz kontrolować chakre w cały naszym ciele , by na przykład szybciej się poruszać czy zwiększyć siłę naszego uderzenia fizycznego.

Perfekcyjna Kontorla Chakry(PKC)
Ranga: A
Wymaga: (ŚKC)
Na czym polega: Możemy chodzić po prawie każdej powierzchni , nie zależnie w jakiej płaszczyźnie oraz kontrolować chakre w cały naszym ciele , by na przykład szybciej się poruszać czy zwiększyć siłę naszego uderzenia fizycznego oraz zwiększyć zasięg naszego jutsu i jego moc. Ta umiejętność pozwala nam też na natychmiastowe uwolnienie z GenJutsu poprzez odcięcie chakry od mózgu.



SZYBKIE PIECZĘCIE




Szybsze Wykonywanie Pieczęci (SWP)
Ranga: C
Na czym polega: Szybkość wykonywania przez nas pieczęci (składanie rąk) zwiększa się dwukrotnie , tak że zamiast składać znaki przez długi czas możemy uderzyć silnym jutsu dużo szybciej.

Błyskawiczne Wykonywanie Pieczęci (BWP)
Ranga: A
Wymaga: SWP
Na czym polega: Szybkość wykonywania przez nas pieczęci (składanie rąk) zwiększa się czterokrotnie , tak że zamiast składać znaki przez długi czas możemy uderzyć silnym jutsu dużo szybciej oraz wykonywane przez nas pieczęcie (znaki) są niezauważalne dla normalnego oka.



BROŃ BIAŁA




Dobre Władanie Bronią (DWB)
Ranga: D
Na czym polega: Celność rzucania shurikenami , kunajami i senbonami wzrasta a nasze ciosy mieczem są silniejsze i celniejsze.

Znakomite Władanie Bronią (ZWB)
Ranga: C
Wymaga: (DWB)
Na czym polega: Wprawa w używaniu kunai , shurikenów oraz senbonów jest tak duża że potrafimy zabić jednym rzutem oraz potrafimy przeciąć przeciwnika na pół bez większego wysiłku.

Perfekcyjne Władanie Bronią (PWB)
Ranga: A
Wymaga: (ZWB)
Na czym polega: Nie ma szans byśmy nie trafili w wybrany cel z odległości mniejszej niż 500m a nasza umiejętność władania mieczem jest idealna i nikt nie jest w stanie stawić nam czoła w pojedynku na miecze.



DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI




_______________________________________________________________________________________________________________


Uwaga ! Trening na jedną z poniższych specjalnych umiejętności można zdawać raz na trzy tygodnie ! Wyjaśniam dlaczego , gdyż są to umiejętności , nie owijając w bawełnę zajeb**te  i gdyby były zbyt łatwe do zdobywania gra stała by się łatwa , a taka ma nie być , zamierzam utrudniać życie nawet Kage  Po nieudanej próbie zdobycia jednej z tych unikatowych umiejętności musimy znowu czekać trzy tygodnie !

Kontrola Natur Chakry (Specjalizacji )





Ranga : A
Chakra : 120
Na czym polega: Dzięki tej umiejętności możemy ulepszać swoje ciało / broń poprzez wsadzenie w nie jedną ze swoich Natur Chakry , czyli jeśli naszą specjalizacją jest , np. Katon , możemy sprawić że nasza ręką lub ostrze naszej broni pokryje się ostrzem oraz dodatkowo poparzy przeciwnika . Tu wypisze co dają nam różne natury chakry :
- Suiton - Dzięki włożeniu wody w naszą broń ostrze staję się ostrzejsze oraz dłuższe . Jeśli przebijemy ważny narząd ostrzem z wodną otoczką następuje natychmiastowy zgon , poprzez utopienie . Co do ciała , wodna otoczka sprawia że możemy swobodnie poruszać się podwodą , oraz wodne ataki zadają nam mniejsze obrażenia .
- Katon - Dzięki włożeniu ognia w naszą broń zadajemy większe obrażenia przy każdym trafieniu oraz trafiony zostaje dotkliwie poparzony . Otoczka z ognia daje nam możliwość swobodnego poruszenia się w zwykłym ogniu , ten który powstał z pomocą chakry działa po prostu z mniejszą siłą ( Amateratsu nie wchodzi w grę) . Uderzenia zadawane gołą pięścią gdy używamy ognistej otoczki sprawia że trafiony zostaje poparzony , co oczywiście zadaje dodatkowe obrażenia .
- Fuuton - Dzięki włożeniu wiatru w naszą broń staje się ona niewidzialnie szersza i dłuższa oraz wielokrotnie ostrzejsza ( chyba każdy oglądał ostatnie odcinki N:Shipp to wie o co kaman ) . Co do otoczki wokoło naszego ciała , sprawia ona że jesteśmy dużo lżejsi (np. wyżej skaczemy) oraz poruszamy się ciszej a kunai oraz shurikeny rzucone przez kiepskich użytkowników broni białej zawsze chybiają celu . Obrażenia zadane przez jutsu fuuton , tradycyjnie są trochę mniej efektywne .
- Raiton - Dzięki włożeniu elektryczności w naszą broń , paraliżujemy przeciwnika - wystarczy że ostrze lekko wejdzie w ciało przeciwnika i ten jest sparaliżowany . Powłoczka z elektryczności sprawia że przy każdym dotknięciu przeciwnika zostaje on kopnięty prądem , co zadaje małe obrażenia , ale zawsze  Tradycyjnie jutsu raiton zadają mniejsze obrażenia .
- Doton - Poprzez włożenie żywiołu ziemi w naszą broń jest ona o wiele wytrzymalsza oraz twardsza , dzięki otoczce z ziemi  nasze ciało zyskuje dużo większą odporność na broń białą oraz możemy dowolnie wsiąkać w ziemie bez utraty chakry . Jutsu żywiołu doton słabiej na nas działają .

PS
Można przejść trening na opanowanie tylko jednego żywiołu !  Pamiętajcie że w świecie panują normalne ( może trochę nagięte ) prawa natury więc jeśli ktoś używa ognia , najsilniejszą bronią jest woda  - jednak jeśli ktoś używa wody najskuteczniejszą bronią jest elektryczność , itd .


Mieszanie Jutsu Żywiołów



   


Ranga : A
Na czym polega: Dzięki tej umiejętności możemy łączyć nasze żywiołowe jutsu ( Max. 2 jutsu ) osiągając większe obrażenia . Pamiętajcie żeby umiejętnie łączyć swoje Natury Chakry gdyż można połączyć tylko dwie i nie można tego zmieniać , czyli jeśli połączysz Raiton z Suiton nie będziesz mógł używać innych kombinacji niż Woda i Elektryczność . Podam przykład jak w walce ma wyglądać połączenie Natur Chakry :
1) - " Wykonuje Konoha Senpuu jednak gdy moja noga jest blisko przeciwnika wykonuje odpowiednie pieczęcie i zanim moje noga dosięgnie przeciwnika z okolic mojej stopy wylatują 3 kule Housenka "
2) - " Wyskakuje w górę i po wykonaniu odpowiednich pieczęci zalewam cały teren dzięki Baku Suishouha , jednak podczas gdy wypluwam wodę wykonuje następne pieczęcie i wykonuje Chidori a następnie wkładam tą rękę w wodę "

Łatwo zauważyć że obrażenia zadane przy takich combo są wielokrotnie większe i także zwiększa się szansa na zaskoczenie przeciwnika . Co do chakry , łączymy koszt obu technik i dodajemy jeszcze 50 punktów chakry , za połączenie technik .

Wyczuwanie Chakry





Ranga : B
Na czym polega: Jak wiecie Ci wyżsi rangą Ninja potrafią wyczuwać obecność wroga , dzięki temu że czują jego chakre - na tym właśnie polega ta umiejętność . Jeśli już potraficie wyczuć chakre przeciwnika nikt nie zajdzie was po cichu od tyłu , wyczujecie go .

Szybkość





Ranga: S
Na czym polega: Możemy poruszać się tak szybko że dla normalnego oka jesteśmy niedostrzegalni , nie jets to jutsu więc nie ma żadnego dymu i nie musimy wykonywać pieczęci dzięki czemu jest to umiejętność bardzo pożyteczna jednak tylko najlepsi ninja potrafią się tego nauczyć.

Specjalizacja
Ranga: S
Na czym polega: Możemy nauczyć się dodatkowej , czwartej specjalizacji , dowolnej jakiej tylko chcemy.



Jutsu jedną ręką



Ranga: B
Na czym polega: Możemy wykonywać każe jutsu jedną ręką dzięki czemu drugą możemy ciskać shurikenami lub ciąć mieczem. Nie można wykonywać dwóch jutsu na raz.



Rinnegan



Ranga: ?
Na czym polega: Te oczy pozwalają nam na nie niekończącą wędrówkę naszej duszy czyli możemy zmieniać ciało w dowolnym momencie a nie jak Orochimaru co trzy lata oraz rozdzielać naszą duszę na wiele części dzięki czemu możemy kontrolować dużo ciał na raz . Ciała zdobywamy poprzez zabicie normalnego gracza , gracz idzie do szpitala na 24 godziny a my mamy identyczne ciało , z identycznymi technikami w tym samym klanie z tą samą rangą , możemy rozwijać tą postać dalej . Dzięki Rirenganowi można zobaczyć każdy ruch nawet najszybszego przeciwnika , stosować GenJutsu wzrokowe oraz Detonacje Wzrokową , czyli patrzysz się na coś a to wybucha . Użytkownik tych oczu widzi przepływ chakry w ciele przeciwnika oraz widzi wszystko w koło jak Byakugan jednak Rinnegan nie posiada martwego punktu.
Jak zdobyć takie oczęta: By uaktywnić Rirengana należy wykonać 20 misji rangi S , pokonać członka klanu Uchiha i Hyuuga o randze wyższej lub równej Sanina , być lubianym przez wszystkich Adminów ! Po spełnieniu tych trzech warunków odbędzie się głosowanie w postaci sondy i gracze zadecydują czy na Rirengana zasługujecie.



Za proszenie o Rirengana jest ban na pewien okres lub nawet perm (dożywotni ban)!


http://www.buddytv.com/articles/naruto/images/sasuke-uchiha-2.jpg
Akatsuki:Sasuke Uchiha
Pierścień : Shu
Wioska : Liścia
Klan :Uchiha
Specjalizacje : Katon, Raiton, TaiJutsu ,NinJutsu,GenJutsu
Umiejętności :Sharingan Lvl3 Mangekyou Sharingan Sasuke, Szybkośc , PKC, PWB , BWP, Pakt Z Wężami, Cursed Seal 2
Chakra : 5000
Oganizacja :Hebi-Lider
Własne jutsu :
Chidori Nagashi(280), Chidori Kusanagi(20)- trzymamy w ręku miecz Kusnagi od Sasuke koncentrujemy chakre i po chwili nasz miecz jest z polączony z hidori który zadaje wysokie obrażenia.Jagei Jubaku(160)Z naszych rękawów wysuwają się ogromne węże które oplątują przeciwników technika działa na 7m. Nie potrzeba żadnych pieczęci
Kuchiyose • Raikou Kenka :Na nadgarstkach mamy odpowiednie znaki które pozwalają przywołać nam shuriken(20 chakry) kunaj(50 chakry) Shuriken Demona Wiatru(100 chakry)
Unikalny ekwipunek :Kusanagi Sasuke
Jutsu Organizacji:All
Jutsu Klanowe:All
Jutsu Raiton:All
Jutsu Katon:All
GenJutsu:All
NinJutsu:All
TaiJutsu:All

Offline

 
Naruto-Online

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.redmoondk.pun.pl www.zarzadzanie09.pun.pl www.acpbf.pun.pl www.totalwar.pun.pl www.americangirls.pun.pl