Droga Shinobi- Naruolnine-Gra PBF

Opis forum


#1 2008-12-08 20:03:44

Sasuke Uchiha

Lider Akatsuki

Zarejestrowany: 2008-09-06
Posty: 113
Punktów :   

Ninjutsu bez żywiołów

Ninjutsu to najbardziej popularna sztuka ninja, jaką się praktykuje. Podstawą w wykonaniu technik tego stylu jest odpowiednia kumulacja chakry oraz jej uwolnienie i wykonanie pieczęci dłońmi. W asortymencie technik Ninjutsu znajdują się zarówno te ofensywne, jak i defensywne. Są także takie, których używa się podczas misji zwiadowczych i szpiegowskich. Ninjutsu są to techniki opierające się na „zwykłej” chakrze, mieszanej na bazie Jin-Jang (coś w stylu czarny-biały). Podstawowymi technikami z tej dziedziny to technika przemiany, podmiany ciał oraz podziału. Każdy szanujący się shinobi je zna.

Następną rzeczą są techniki przywołania. Za ich pomocą ninja może przywołać zwierzęcego pomocnika, z którym związany jest swoją krwią i specjalnym paktem na „zwoju przywołania”.

Duża użyteczność technik Ninjutsu polega na tym, że dają one bardzo wiele możliwości w walce. Ninja posiadający większy asortyment ataków, posiada dużą przewagę nad swoim przeciwnikiem. Nie musi w takim przypadku kombinować ani obmyślać skomplikowanej strategii, ponieważ zawsze ma asa w rękawie.




Techniki rangi E i D

Nawanuke no Jutsu

Ranga:E
Chakra:10
Opis:Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym.

Bikou Ninjutsu

Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.

Bunshin no Jutsu

     
Ranga: E
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.

Henge no Jutsu

     
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.

Kage Shuriken no Jutsu

   
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.

Kai

         
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Nim silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.

Kakuremino no Jutsu

     
Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.

Kawarimi no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 30
Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.

Kirigakure no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 35
Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.

Oboro Bunshin no Jutsu

         
Ranga: D
Chakra: 20 x 1 klon
Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).

Oiroke no jutsu

   
Ranga: E
Chakra: 25
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.


Shunshin no Jutsu

   
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Technika polega na "teleportacji" w niezbyt odległe miejsce.


Techniki o randze C

Chakra Kyuuin

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 20 punktów, a jako sage 30 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).

Kawara Shuriken

Ranga: C
Chakra: 10 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.

Soushuuha

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.

Rendan

     
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).


Techniki o randze B

Jishaku Ninpou

     
Ranga: B
Chakra: 95
Opis: Wykorzystując naszą chakre wytwarzamy w dowolnym miejscu znajdującym się blisko nas pole magnetyczne . Jest to bardzo przydatna technika gdyż w to miejsce skierują się wszystkie shurikeny , kunai , senbon a nawet jeśli umiejętnie użyjemy tego jutsu możemy uchronić się przed ciosem kataną czy inną bronią wykonaną z metalu.

Doku Kiri

Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.

Kage Bunshin no Jutsu

   
Ranga: B
Chakra: 35 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.

Kekkai Houjin

     
Ranga: B
Chakra: 30 x 1 notka
Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.

Rashoumon

     
Ranga:B
Chakra:60
Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"

Shūshagan no Jutsu

     
Ranga:B
Chakra:100
Opis:Technika pozwalająca użytkownikowi zdjąć twarz innej osobie.Dodatkowo posiada się głos ofiary.


Techniki o randze A

Mikadzuki no Mai

     
Ranga: A
Chakra: 180
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany. Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.

Shihouhappou Shuriken

     
Ranga: A
Chakra: 70 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu

     
Ranga: A
Chakra: 70 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.

Rasengan

     
Ranga: A
Chakra: 160
Opis: Technika polega na wytworzeniu kuli chakry w swojej dłoni. Kula ta nieustannie wiruje i przy uderzeniu nią w przeciwnika rani go i odrzuca z ogromną siłą obracając nim w powietrzu. Technika w większości przypadków sprawia, że przeciwnik nie jest w stanie się podnieść.

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu

     
Ranga: A
Chakra: 230 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.

Sanjuu Rashoumon

     
Ranga:A
Chakra:120
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.


Techniki o randze S

Oodama Rasengan

Ranga: S
Chakra: 280
Opis: Ulepszona wersja Rasengana , jest dużo większa i wiruje o wiele szybciej niż podstawowa wersja przez co jest groźniejsza.

Hiraishin no Jutsu

     
Ranga:S
Chakra:400
Opis:Technika stworzona przez Minato Namikaze dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy". Jutsu te pozwala użytkownikowi poruszać się na dużej odległości z ultra szybkością. Technika ta jest porównywalna z Shunshin no Jutsu jednak szybkość jest znacznie lepsza. Dodatkowo nie powoduje żadnych dźwięków i nie wytwarza żadnego dymu,pozwalając użytkownikowi na pojawienie się niezauważonym.

Chou Chakra Rasengan

     
Ranga: S
Chakra: 380
Opis: Ostatnia odmiana Rasengana (jak anrazie) . Jutsu polega na tym samym co zwykły Rasengan jednak w tego wkładamy ogromne ilości chakry dzięki czemu staje się on większy a jego rotacje wzrasta . Dzięki użyciu tak dużej ilości chakry otrzymujemy ogromną zabójczą kulę , niestety ze względu na jej wielkość trudno sie nią steruje jednakże jeśli już trafimy w przeciwnika zostanie on rozszarpany na kawałeczki . Jest to technika mogąca przewiercić na wylot grubą ścianę tytanu bez większego wysiłku .



Kyuubi Chakra Blast

         
Ranga: ? Tylko dla Jinchuriki z zapieczętowanym Kyuubim ?
Chakra: * Tylko raz w ciągu misji / walki czy treningu *
Opis: Można użyć tego ataku jeśli nasze HP jest niższe niż 25% ! Jinchuriki po transformacji w podobiznę Kyuubiego wypuszcza z każdej części swojego ciała kulki chakry , niebieskiej i czerwonej , po czym formuje je w jedną i połyka .... Trudno opisać efekt tego jutsu ale nigdy nie widziałem żeby komuś się tak odbiło ...


http://www.buddytv.com/articles/naruto/images/sasuke-uchiha-2.jpg
Akatsuki:Sasuke Uchiha
Pierścień : Shu
Wioska : Liścia
Klan :Uchiha
Specjalizacje : Katon, Raiton, TaiJutsu ,NinJutsu,GenJutsu
Umiejętności :Sharingan Lvl3 Mangekyou Sharingan Sasuke, Szybkośc , PKC, PWB , BWP, Pakt Z Wężami, Cursed Seal 2
Chakra : 5000
Oganizacja :Hebi-Lider
Własne jutsu :
Chidori Nagashi(280), Chidori Kusanagi(20)- trzymamy w ręku miecz Kusnagi od Sasuke koncentrujemy chakre i po chwili nasz miecz jest z polączony z hidori który zadaje wysokie obrażenia.Jagei Jubaku(160)Z naszych rękawów wysuwają się ogromne węże które oplątują przeciwników technika działa na 7m. Nie potrzeba żadnych pieczęci
Kuchiyose • Raikou Kenka :Na nadgarstkach mamy odpowiednie znaki które pozwalają przywołać nam shuriken(20 chakry) kunaj(50 chakry) Shuriken Demona Wiatru(100 chakry)
Unikalny ekwipunek :Kusanagi Sasuke
Jutsu Organizacji:All
Jutsu Klanowe:All
Jutsu Raiton:All
Jutsu Katon:All
GenJutsu:All
NinJutsu:All
TaiJutsu:All

Offline

 
Naruto-Online

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.americangirls.pun.pl www.acpbf.pun.pl www.bakugan-gierka.pun.pl www.zarzadzanie09.pun.pl www.redmoondk.pun.pl