Droga Shinobi- Naruolnine-Gra PBF

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-12-08 20:09:55

Sasuke Uchiha

Lider Akatsuki

Zarejestrowany: 2008-09-06
Posty: 113
Punktów :   

Genjutsu

Genjutsu jest to sztuka iluzji i hipnozy, stosowana tylko przez wykwalifikowanych w tym kierunku ninja. Techniki z tej dziedziny są często używane do przejęcia kontroli nad umysłem przeciwnika i wprowadzeniu go w stan dezorientacji, obłędu czy też uśpienia.

Sztukę tą trudno opanować, dlatego też niewielu ninja specjalizuje się w Genjutsu. Wysoki poziom mentalny shinobi oraz duża kontrola nad jego chakrą są niezwykle potrzebne do używania technik iluzyjnych. Aby użyć Genjutsu na drugim ninja, należy za pomocą kontroli własnej chakry oraz odpowiednich pieczęci stworzyć „połączenie” między swoją wolą a jego nerwami, prowadzącymi do mózgu. Jeśli sztuka się powiedzie, można dowolnie kontrolować umysłem swojego przeciwnika.

Genjutsu atakuje wszystkie pięć zmysłów shinobi, a nawet szósty, który posiada każdy (rozwinięty w bardziej lub mniej zaawansowanym stopniu). Potrafi wprowadzić do umysłu człowieka wymyślone przez siebie wizje, zmylić słuch nieprawdziwymi dźwiękami, a nawet sprawić jego ciału sztuczny ból.

Techniki iluzji mają za zadanie zrobienie z przeciwnika łatwego celu. Kiedy shinobi nie panuje nad sobą, można bez problemu atakować go innymi technikami. Zdarza się też, że Genjutsu jest na tyle silne, aby od razu wyeliminować ninja z walki, bez potrzeby późniejszego ingerowania.

Ważną sprawą jest także obrona przez technikami iluzji. Jest to niezwykle trudna sztuka, którą potrafią używać jedynie ninja z naprawdę stalową wolą. Aby przeciwstawić się iluzji, pierwszym krokiem jest użycie prostej techniki „Kai”. Dzięki niej można odzyskać panowanie nad własnym umysłem, za czym idzie kontrola zmysłów. Ta technika jest jednak przeznaczona jedynie dla ninja, którzy mają za sobą trudny trening odnośnie Genjutsu, tak więc nie każdy potrafi jej używać.

Podstawową, naturalną obroną przez iluzjami jest chakra, a dokładniej jej cyrkulacja w ciele człowieka. Kiedy ninja jest już pod działaniem Genjutsu, nie pozostaje mu nic innego jak wyrwanie się spod działania hipnozy. Musi wtedy po dłuższym skupieniu uspokoić swój umysł, przy czym zatrzymać przepływ chakry, szczególnie w głowie. Tam albowiem znajduje się mózg, który jest centrum kontroli nad umysłem. Jest on wtedy pod działaniem iluzji, a zarazem „kieruje” nim wrogi ninja. Jeśliby skutecznie zatrzymać ten bieg, wrogi shinobi nie będzie mógł już dłużej kontrolować umysłu swojego przeciwnika. Najważniejsze w tym wszystkim jednak jest skupienie i zachowanie zimnej krwi, co stara się zburzyć nieprzyjaciel za pomocą wysyłania fałszywych informacji do mózgu.




Techniki na poziomie E i D

Kasumi Juusha no Jutsu

Ramga: D
Chakra: 40
Opis: GenJutsu polega na tym, że wróg widzi kilku przeciwników zamiast jednego i nie wie który jest prawdziwy, więc łatwiej jest go zaskoczyć. Technika trwa 2 rundy. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.

Narakumi no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Technika polega na pokazaniu przeciwnikowi strasznych wizji, przez co staje się praktycznie sparaliżowany ze strachu na jedną rundę.


Techniki o randze C

Jigoku Gouka no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Tworzymy iluzję wielkiej ognistej kuli lecącej z nieba zmuszając przeciwników do uniku, albo ucieczki.

Kamira's Genjutsu

Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Jutsu polegające na torturowaniu wroga dźwiękami, które go drażnią. Wbrew pozorom bardzo trudno jest wydostać się
z tej techniki.

Kokohi no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika polega na modyfikowaniu otoczenia (w oczach wroga). Możemy to robić w dowolny sposób w zależności od tego jaki jest nasz cel. Możemy stworzyć iluzję bujnych krzaków, w których się ukryjemy, albo zmienić otoczenie w celu wprowadzenia wroga w błąd.

Kori Shinchuu no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu iluzji otoczenia, po którym wędruje przeciwnik, w taki sposób, że chodzi on w kółko nie mogąc znaleźć wyjścia. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.

Utsusemi no Jutsu

Ranga:C
Chakra:60
Opis:Technika polegająca na zmylenie wroga, która polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron.

Nemuri

Chakra: 60
Opis:Ta technika powoduje że po prostym dotknięciem ciała przeciwnika, ninja usypia wroga.


Techniki o randze B

Flower Petal Dissolve

Ranga: B
Chakra: 175
Opis: Tworzymy iluzję deszczu liści lub płatków kwiatów, które skupiają się na przeciwniku i zaczynają go dusić. Wrażenie jest tak silne, że mogą nawet powstać rzeczywiste obrażenia. Działa 1 rundę.

Jubaku Satsu

Ranga: B
Chakra: 160
Opis: Przeciwnik ma wrażenie, że jest spętany grubymi gałęziami drzewa i nie może się ruszyć. My natomiast jesteśmy w jego oczach zlani z tym drzewem, możemy dowolnie przez nie przenikać, wnikać w nie i wysuwać się z niego niczym duch. Możemy też atakować zdezorientowanego przeciwnika. Działa 1 rundę.

Shikumi no Jutsu

Rnaga: B
Chakra: 180
Opis: "Mordercze spojrzenie" polegające na kontakcie wzrokowym, w trakcie którego spojrzeniem przekazujemy najgorsze możliwe intencje wrogowi, co wywołuje u niego strach paraliżujący na 2 rundy.

Shiin's Kanashibari Music

Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Po zagraniu odpowiedniej melodi na flecie przeciwnik zasypia i śnią mu się jego lęki.

Techniki rangi A

Kokuangyou no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 260
Opis: Dla przeciwnika zapada absolutna ciemność. Nie widzi niczego przed sobą. Możliwe jest w tej sytuacji opieranie się na innych niż wzrok zmysłach. Tego jutsu nie da rady rozproszyć dzięki Kai , potrzebna jest pomoc z zewnątrz .

Nehan Shouja no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Dzięki tej technice usypiamy wszystkich w promieniu 20m. Jednak staje się to dosyć powoli więc lepsi shinobi mogą uniknąć efektów tej techniki dzięki Kai.

Kanashibari no Jutsu

Ranga:A
Chakra:180
Opis: Patrząc przeciwnikowi w oczy sprawiamy że zostaje on dosłownie zamrożony przez strach. Przeciwnik nie może się ruszyć przez trzy rundy , szybciej może uwolnić go tylko ktoś inny przekazując mu trochę swojej chakry .

Mugen Onsa

Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Do tego jutsu potrzebny jest flet! Po zagraniu odpowiedniej melodi przeciwnik jest przenoszony do
świata, w którym jest niczym marionetka ponieważ nie może niczego zrobić sam.

Magen • Gamarinshou

Ranga: A
Chakra: 350
Opis: Technika polega na przywołaniu 4 posągów żab, które wciągają przeciwnika w silne GenJutsu.


http://www.buddytv.com/articles/naruto/images/sasuke-uchiha-2.jpg
Akatsuki:Sasuke Uchiha
Pierścień : Shu
Wioska : Liścia
Klan :Uchiha
Specjalizacje : Katon, Raiton, TaiJutsu ,NinJutsu,GenJutsu
Umiejętności :Sharingan Lvl3 Mangekyou Sharingan Sasuke, Szybkośc , PKC, PWB , BWP, Pakt Z Wężami, Cursed Seal 2
Chakra : 5000
Oganizacja :Hebi-Lider
Własne jutsu :
Chidori Nagashi(280), Chidori Kusanagi(20)- trzymamy w ręku miecz Kusnagi od Sasuke koncentrujemy chakre i po chwili nasz miecz jest z polączony z hidori który zadaje wysokie obrażenia.Jagei Jubaku(160)Z naszych rękawów wysuwają się ogromne węże które oplątują przeciwników technika działa na 7m. Nie potrzeba żadnych pieczęci
Kuchiyose • Raikou Kenka :Na nadgarstkach mamy odpowiednie znaki które pozwalają przywołać nam shuriken(20 chakry) kunaj(50 chakry) Shuriken Demona Wiatru(100 chakry)
Unikalny ekwipunek :Kusanagi Sasuke
Jutsu Organizacji:All
Jutsu Klanowe:All
Jutsu Raiton:All
Jutsu Katon:All
GenJutsu:All
NinJutsu:All
TaiJutsu:All

Offline

 
Naruto-Online

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.acpbf.pun.pl www.zarzadzanie09.pun.pl www.americangirls.pun.pl www.redmoondk.pun.pl www.bakugan-gierka.pun.pl